فهرست منابع
منابع فارسی ۱۳۱
منابع لاتین ۱۳۵

 

فهرست جداول
عنوان صفحه

جدول ۳-۱- اعتبار پرسشنامه سبک‌های اسنادی ۱۰۲
جدول ۳-۲- اعتبار پرسشنامه هوش معنوی ۱۰۳
جدول ۴-۱- میانگین و انحراف استاندارد مؤلفه‌های هوش معنوی بر اساس قومیت ۱۰۷
جدول ۴-۲- میانگین و انحراف استاندارد سبک‌های اسنادی بر اساس قومیت ۱۰۸
جدول ۴-۳- میانگین و انحراف استاندارد سخت رویی بر اساس قومیت ۱۰۹
جدول ۴-۴- خلاصه آزمون لوین جهت بررسی همگنی واریانس گروه‌ها در سبک‌های اسنادی ۱۱۰
جدول ۴-۵٫ خلاصه آزمون تحلیل واریانس چند متغیره جهت مقایسه سبک‌های اسنادی دانش‌آموزان ایرانی و افغانی ۱۱۱
جدول۴-۶-آزمون واریانس یک راهه پس ازManova برای مقایسه سبک‌های اسنادی گروه‌ها ۱۱۲
دانلود پایان نامه - مقاله - پروژه
جدول۴-۷-خلاصه آزمون لوین جهت بررسی همگنی واریانس گروه‌هادرمؤلفه‌های هوش معنوی ۱۱۳
جدول ۴-۸٫- خلاصه آزمون تحلیل واریانس چند متغیره جهت مقایسه هوش معنوی دانش‌آموزان ایرانی و افغانی ۱۱۳
جدول۴-۹- آزمون واریانس یک راهه پس از Manova برای مقایسه مؤلفه‌های هوش معنوی ۱۱۴
جدول۴-۱۰-خلاصه آزمون لوین جهت بررسی همگنی واریانس گروهادرمؤلفه‌های سخت رویی ۱۱۵
جدول ۴-۱۱- خلاصه آزمون تحلیل واریانس چند متغیره جهت مقایسه سخت رویی دانش‌آموزان ایرانی و افغانی ۱۱۵
جدول۴-۱۲- آزمون کواریانس یک راهه درمتن Manova برای مقایسه مؤلفه‌های سخت کوشی ۱۱۶

 

فهرست نمودارها
عنوان صفحه

نمودار ۲-۱- چارچوب نظریه اسناد ۳۹
نمودار ۲-۲- دیدگاه اسنادی انگیزش کارکنان ۴۰
نمودار ۲-۳ - سطوح مختلف هوش ۵۱
نمودار ۴-۱- نمودار ستونی میانگین زیر مقیاس‌های هوش معنوی بر اساس قومیت ۱۰۷
نمودار ۴-۲- نمودار میانگین سبک‌های اسنادی دانش‌آموزان ایرانی و افغانی ۱۰۸
نمودار ۴-۳- نمودار ستونی میانگین سخت رویی دانش‌آموزان افغانی و ایرانی ۱۰۹

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...