پایان نامه -تحقیق-مقاله | روش پژوهش – 9
-
-
- این نوع برنامه ریزی از نوع محل استفاده میکند تا محتوای برنامه ریزی درسی ملی را شرح دهد و آن را برای افراد جوان جالب تر و مرتبط تر سازد، و حس هویتی و درک آن ها را از حوزه ی محلی افزایش دهد.
-
- این نوع برنامه، به صورت محلی و به وسیله ی همکاری چندین حسابدار با مدارس (شامل والدین، شاگردان، سازمان ها و مشاغل محلی، گروههای جامعه و غیره) تهیه می شود و به آن محل تعلق دارد.
فصل سوم
روش پژوهش
روش شناسی پژوهش
مقدمه
اعتبار (روایی) مصاحبه
روش شناسی پژوهش
اهداف و سوال های پژوهش
جامعه آماری
روش نمونه گیری و حجم نمونه
روش وابزار جمع آوری اطلاعات
روش تجزیه و تحلیل داده ها
-
- curriculum ↑
-
- Hass&Parkay ↑
-
- Goodlad ↑
-
- curriculum approach ↑
-
- technical&scientific ↑
-
- nontechnical&nonscientific ↑
-
- Classic model ↑
-
- Rational approach ↑
-
- objectivist ↑
-
- Product – oriented ↑
-
- Partisitative model ↑
-
- Process/ oriented ↑
-
- Allan c. Ornstein& francisp. hunkins ↑
-
- Cross ↑
-
- Ginsberg ↑
-
- Henderson ↑
-
- Daniel, Graham ↑
-
- life skills ↑
-
- vocational skills ↑
-
- daily life skills ↑
-
- interpersonal relationship skills ↑
-
- empathy skills ↑
-
- problem solving skills ↑
-
- critical thinking skills ↑
-
- health skills ↑
-
- self-awareness skills ↑
-
- empowerment ↑
-
- citizenship education ↑
-
- Carol Dweck ↑
-
- Epstein ↑
-
- Funkhouser ↑
-
- Gonzales ↑
-
- Thompson ↑
-
- Brett Lane ↑
-
- Diane Dorfman ↑
-
- Thomas Hatch ↑
-
- Burner ↑
آخرین نظرات