1. این نوع برنامه ریزی از نوع محل استفاده می‌کند تا محتوای برنامه ریزی درسی ملی را شرح دهد و آن را برای افراد جوان جالب تر و مرتبط تر سازد، و حس هویتی و درک آن ها را از حوزه ی محلی افزایش دهد.

  1. این نوع برنامه، به صورت محلی و به وسیله ی همکاری چندین حسابدار با مدارس (شامل والدین، شاگردان، سازمان ها و مشاغل محلی، ‌گروه‌های جامعه و غیره) تهیه می شود و به آن محل تعلق دارد.

فصل سوم

روش پژوهش

روش شناسی پژوهش

مقدمه

اعتبار (روایی) مصاحبه

روش شناسی پژوهش

اهداف و سوال های پژوهش

جامعه آماری

روش نمونه گیری و حجم نمونه

روش وابزار جمع‌ آوری اطلاعات

روش تجزیه و تحلیل داده ها

    1. curriculum ↑

    1. Hass&Parkay ↑

    1. Goodlad ↑

    1. curriculum approach ↑

    1. technical&scientific ↑

    1. nontechnical&nonscientific ↑

    1. Classic model ↑

    1. Rational approach ↑

    1. objectivist ↑

    1. Product – oriented ↑

    1. Partisitative model ↑

    1. Process/ oriented ↑

    1. Allan c. Ornstein& francisp. hunkins ↑

    1. Cross ↑

    1. Ginsberg ↑

    1. Henderson ↑

    1. Daniel, Graham ↑

    1. life skills ↑

    1. vocational skills ↑

    1. daily life skills ↑

    1. interpersonal relationship skills ↑

    1. empathy skills ↑

    1. problem solving skills ↑

    1. critical thinking skills ↑

    1. health skills ↑

    1. self-awareness skills ↑

    1. empowerment ↑

    1. citizenship education ↑

    1. Carol Dweck ↑

    1. Epstein ↑

    1. Funkhouser ↑

    1. Gonzales ↑

    1. Thompson ↑

    1. Brett Lane ↑

    1. Diane Dorfman ↑

    1. Thomas Hatch ↑

    1. Burner ↑

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...