گروه تربیت بدنی۴۲۴/۱۱نا معلوم۳۵۵۳/۳کل۱۲۱۰۰

جدول ۴-۲ نشان می‌دهد که، ۴/۵ درصد از نمونه ها در گروه فنی و مهندسی، ۴/۱۴ درصد در گروه علوم پایه، ۵۱ درصد در گروه علوم انسانی، ۴/۱۴ درصد در گروه هنر و ۴/۱۱ درصد در گروه تربیت بدنی تحصیل می‌کنند.

جدول ۴-۳ توزیع فراوانی نمونه ها بر اساس سن

سن

فراوانی

درصد

۱۸-۲۰

۷۹

۶/۲۱

۲۰-۳۰

۲۶۲

۴/۷۱

۳۰-۴۰

۱۷

۶/۴

نا معلوم

۹

۵/۲

کل

۳۶۷

۱۰۰

همان گونه جدول ۴-۳ نشان می‌دهد، ۶/۲۱ درصد نمونه ها در بازه ی سنی ۱۸-۲۰سال، ۴/۷۱ درصد در بازه ی سنی ۲۰-۳۰ سال و ۶/۴ در صد در بازه ی سنی ۳۰-۴۰ سال قرار دارند.

۴-۳- تحلیل توصیفی داده ها

اطلاعات توصیفی گروه نمونه شامل کمترین، بیشترین، میانگین و انحراف استاندارد هریک از متغیرهای مورد مطالعه و خرده مقیاس های آن ها در جدول های زیر نشان داده شده است.

جدول ۴-۴- شاخص های توصیفی خرده مقیاس های سبک زندگی اسلامی در بین دانشجویان دانشگاه الزهرا (س) در سال تحصیلی ۱۳۹۳-۱۳۹۴

میانگین

انحراف استاندارد

کجی

کشیدگی

کمترین

بیشترین

باورها

۱۱/۳۶

۹۷/۳

۱۱/۰

۸۸/۰

۲۳

۵۰

اجتماعی

۵۵/۴۵

۴۱/۵

۱۲/۰-

۱۲/۰-

۳۰

۶۰

عبادی

۴۴/۲۰

۲۷/۴

۱۸/۲

۷۱/۲۰

۸

۶۰

اخلاق

۷۷/۷۶

۶۱/۱۰

۰۲۵/۰

۳۴/۰-

۵۰

۱۰۴

مالی

۱۴/۷۰

۴۶/۸

۲/۰

۱۴/۰-

۵۲

۹۴

خانواده

۴۶/۵۸

۳۳/۹

۵۴/۰-

۲۳/۰

۲۷

۸۰

سلامت

۶۴/۲۶

۲۲/۴

۳۸/۰-

۲۲/۰

۱۲

۳۶

تفکر

۱۴/۲۵

۲۶/۴

۰۵/۰-

۰۷/۰

۱۰

۳۶

امنیتی

۹۵/۱۸

۳۴/۳

۷۴/۰

۳/۲

۱۲

۳۸

زمان شناسی

۴۲/۱۹

۷۲/۳

۲۴/۰-

۱۴/۰-

۸

۲۸

سبک زندگی اسلامی

۴۱/۳۹۶

۵۹/۳۶

۲۴/۰

۰۴/۰

۳۰۸

۵۰۶

    1. Adler ↑

    1. World Health Organization ↑

    1. Kerr ↑

    1. Clockhon ↑

    1. Bourdieu ↑

    1. Max Weber ↑

    1. Schultz ↑

    1. Creative Self ↑

    1. Plasker ↑

    1. Dominant ↑

    1. Ruling ↑

    1. Getting ↑

    1. Avoiding ↑

    1. Socially Useful ↑

    1. Rollo May ↑

    1. Neurotic anxiety ↑

    1. Death Anxiety ↑

    1. Meaninglessness Anxiety ↑

    1. Condemnation Anxiety ↑

    1. Neurotic ↑

    1. Psychotic ↑

    1. Tillich ↑

    1. Terror Management Theory ↑

    1. Green berg ↑

    1. Soloman ↑

    1. Kierkegaard, S. ↑

    1. Nietzsche, F. ↑

    1. Yalom ↑

    1. Beker, E. ↑

    1. Proximal ↑

    1. Distal ↑

    1. Denial ↑

    1. Rejection ↑

    1. Delay ↑

    1. Distraction ↑

    1. Psychoanalysis ↑

    1. Regret Theory ↑

    1. Tomer & Grafton ↑

    1. Goodman ↑

    1. Eros ↑

    1. Self-regection ↑

    1. Yalom ↑

    1. Specialness ↑

    1. The belief in the existence of on ultimate rescure ↑

    1. Personal omnipotent servant ↑

    1. Obsequiousness ↑

    1. Walter mischel ↑

    1. Seldon ↑

    1. Pettigrew ↑

    1. Jung ↑

    1. Frommc ↑

    1. Behaviorism ↑

    1. Contingencies of reinforcment ↑

    1. Humanism ↑

    1. Maslow ↑

    1. Rogers ↑

    1. May ↑

    1. Frankl ↑

    1. Phenomenology ↑

    1. Self-actualization ↑

    1. Social learning ↑

    1. Albert Bandura ↑

    1. Type theories ↑

    1. Kertchmer ↑

    1. Culture pattern theries ↑

    1. Hans,J.Eysenck ↑

    1. Interactionism ↑

    1. Predispositions ↑

    1. Trait theories ↑

    1. Five-factor model of personality ↑

    1. Bakker ↑

    1. Korukonda ↑

    1. Suhail & Akram ↑

    1. Cicirelli ↑

    1. Ellison ↑

    1. Levin ↑

    1. Mc Cullough, Tsang & Brion ↑

    1. Hill TM ↑

    1. Mon H ↑

    1. Shyh Shin Wong ↑

    1. Thomas Olsen Gramstad, Rolf Gjestad and Brit Haver ↑

    1. Peter Hills ↑

    1. Shakel ford ↑

    1. Besser ↑

    1. Goets ↑

    1. Hayes & Joseoh ↑

    1. Watson & Hubbard ↑

    1. Malouf, Schutte, Bhullar & Rook ↑

    1. ILST ↑
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...