• مجیدی ، اردوان . ( ۱۳۸۰ ) . نظام برتر . تهران : نشر ترمه .

 

  • محمدزاده مقدم، محمد . ( ۱۳۸۹ ) . بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر پرورش تفکر خلاق دانش آموزان پسر سال سوم متوسطه شهرستان کلاله در سال تحصیلی ۸۹-۸۸ پایان نامه ی کارشناسی ارشد ، دانشکده ی روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه آزاد واحد ساری .

 

  • مدیریت طرح توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش ، ( ۱۳۸۴ ) . گزارش اول عملکرد و اقدمات در طی سال های ۸۱ تا ۸۳ ، تهران .

 

  • مشایخ ، فریده . ( ۱۳۷۹ ) . دیدگاه های نو در برنامه ریزی آموزشی ، تهران : سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی ( سمت ) .

 

  • مشایخی ، علینقی و فرهنگی ، علی اکبر و مومنی ، منصور و علیدوستی ، سیروس . ( ۱۳۸۴ ) . بررسی عومل کلیدی موثر بر کاربرد فناوری اطلاعات در سازمان های دولتی : کاربرد روش دلفی ، فصلنامه مدرس علوم انسانی ، ویژه نامه مدیریت . صص ۱۹۱-۲۳۱ .

 

  • مشهدی ، مهدی و رضوان فر ، احمد و یعقوبی ، جعفر . ( ۱۳۸۶ ) .عوامل موثر بر کاربرد فناوری اطلاعات توسط اعضای هیات علمی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران . فصلنامه پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی . سال سیزدهم ، شماره ۲ . صص ۱۵۱-۷۱ .

 

  • موحدمحمدی ، حمید و ایروانی ، هوشنگ . ( ۱۳۸۱ ) . الگوی استفاده از اینترنت توسط دانشجویان دانشکده های کشاورزی ایران . مجله علوم کشاورزی ایران . جلد ۳۳ ، شماره ۴ ، صص ۷۱۷ -۷۲۷ .

 

  • مویدنیا ، فریبا . ( ۱۳۸۴ ) . مدارس هوشمند رویکردی نو در آموزش و پرورش کشور . پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی پرتال جامع علوم انسانی . شماره ۳۱۴ .

 

  • مهرمحمدی ، محمود . ( ۱۳۸۳ ) . بازاندیشی مفهوم و مدلول انقلاب آموزشی در عصر اطلاعات و ارتباطات . مجموعه مقالات همایش برنامه ی درسی در عصر فناوری اطلاعات و ارتباطات . تهران . انجمن برنامه ریزی درسی .

 

  • نجفی ، صدیقه . ( ۱۳۸۰ ) . تاثیر آموزش تصویری بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پایه اول و دوم دوره راهنمایی منطقه جی اصفهان در درس تاریخ ، فصلنامه دانش و پژوهش در علوم تربیتی ، اصفهان ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان ، شماره اول، بهار ۱۳۸۸ .

 

  • نجفی، حسین و محمدی، خسرو. ( ۱۳۸۵ ). تاثیر فناوری اطلاعات بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دبیرستان های شهر اردبیل در سال تحصیلی ۸۴-۸۵ پایان نامه ی کارشناسی ارشد، برگرفته از http://www.mha4.blogfa.com

 

  • نقشه راه مدارس هوشمند ، راهنمای اجرایی مدارس، نسخه ١ . (۱۳۸۸) . تهران: سازمان آموزش و پرورش شهر تهران.

 

  • نیاز آذری ، کیومرث . ( ۱۳۸۶ ) . رویکردها و رفتارهای نظام آموزی . تهران : نشر شیوه .

 

  • نیاز آذری، کیومرث . ( ۱۳۸۱ ) . رفتار و روابط انسانی درسازمان‌های آموزشی هزاره سوم . تهران . فراشناختی اندیشه .

 

  • وزارت آموزش و پرورش ، ( ۱۳۸۴ ) . توسعه کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش و پرورش . www.ICT.edu.ir

 

  • هیومز ، باربارا . ( ۱۳۸۵ ) . فهم سواد اطلاعاتی . ترجمه عزیزی، فیض الله. مجله الکترونیکی نما، ۵ (۴) ، صص ۴-۱ .

 

  • یعقوبی ، نور محمد و شاکری ، رویا (۱۳۸۷). مقایسه تحلیل مدل های پذیرش فناوری با تاکید بر پذیرش بانکداری اینترنتی . فصلنامه علوم مدیریت ایران . سال سوم ، شماره ۱۱ ، صص ۲۱ – ۴۴ .

 

ب ) منابع خارجی

 

  • Almekhlafi, A. G. (2006). The effect of Computer Assisted Language Learning (CALL) On United Arab Emirates English as a Foreign Language (EFL) school students’achievement and attitude. Journal of Interactive Learning Research, 17(2), 121-142.

 

  • Amabile, T.M. (1996), Creativity in Context: Update to the Social Psychology of Creativity, Westview Press, Boulder, CO.

 

  • Baer, M., Oldham, G.R. and Cummings, A. (2003), Rewarding creativity: when does it really matter? , The Leadership Quarterly, Vol. 14 Nos 4-5, pp. 569-86.

 

  • Barrow, L., Markman, L. & Rouse, C. E. (2009). Technology’s edge: The educational benefits of computer-aided instruction. American Economic Journal: Economic Policy, 1(1), 52-74.

 

  • Bastiaens, Theo. (2007). Onderwijskundige innovatie: Down to Earth, over realistische ondersteuning bij leren en instructie, Heerlen: Open Universiteit Nederland (in Dutch).

 

  • Beauchamp, G. & Parkinson, J. (2008). Pupils’ attitudes towards school science as they transfer from an ICT rich primary school to a secondary school with fewer ICT resources: Does ICT matter? Published online: 3 January 2008 # Springer Science + Business Media, LLC 2007.

 

  • Manuel Castells. 2001. The Internet Galaxy: reflections on the Internet, Business and Society. Blackwell. Oxford.

 

  • Confrey, J., S. C. Piliero, J. M. Rizzuti, and E. Smithe. (1990). High school mathematics: development of teacher knowledge and implementation of a problem- based mathematics curriculum using multirepresentational software (ACOT Report 11). Cupertino, CA: Apple classroom.

 

  • Daniel, Light. (2009). The Role of ICT in enhancing Education in developing countries: findings from an evaluation of the Intel teach essentials course in India, turkey, and chile. Journal of education for international development 4:2:1.

 

  • Deryakulu, D., Buyukozturk, S., Ozcinar, H. (2010). Predictors of academic achievement of student ICT teachers with different learning styles. International Journal of Human and Social Sciences, 5(9), 567- 573.

 

  • Dhanarajan G. (2002). Objectives and Strategies for Effective Use of Ids, In Haddad, W.D Drexler, A. (Eds.) Technologies for Education: Potential, Parameters and Prospects, United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization (UNESCO), Paris, France and Academy for Educational Development, Washington D.C., USA .

 

  • Dowries T., Fluck A., Gibbons P., Leonard R, Matthews C, Oliver R., Vickers M. and Williams M. (2001). Making better Connections: Models of Teacher Professional Development for the Integration of Information and Communication Technology into Classroom Practice [report], Canberra: Commonwealth Department of Education, Science and Training.

 

  • Eck, E. van, Volman, M., Kraan, A., Dijk, E. (2002). Ontwikkeling van ICT-competenties van docenten, Een reviewstudie, SCO-Kohnstamm Instituut, Amsterdam (in Dutch).

 

  • Elias, G., Carayannis. & Popescu, Denisa. (2005). profiling a methodology for economic growth and convergence: learning from the EU e-procurement experience for central and eastern European countries. Technovation Volume 25, Issus 1, Pages 1-14.

 

  • Elliot, A. J., Faler, J., McGregor, H. A., Campbell, W. K., Sedikides, C., & Harackiewicz, J. M. (2000). Competence valuation as a strategic intrinsic motivation process. Personality and Social Psychology Bulletin, 26, 780-794.

 

  • Elliot, S. (2010). Multimedia in Schools: A study of web-based animation effectiveness. Retrieved from http://center.uoregon.edu.

 

  • Eng, Ting Seng. (2005). The impact of ICT on learning: A review of research. International Education Journal, v6 n5 p635-650.

 

  • Ghavifekr, Simin and Hussin, S. (2010). Analyzing the Policy Cycle Phases in the Malaysian Education System: A Case of Smart School. OIDA International Journal of Sustainable Development. Vol. 1, No. 5, pp. 25-35.

 

  • Ghaznavi, Mohammad Reza & Keikha, Alemeh & Yaghoubi, Nour-Mohammad. (2011). zhe Impact of Information and Communication Technology (ICT) on Educational Improvement. International Education Studies. Vol. 4, No. 2.

 

  • Guskey, T. R. (2001). Mastery Learning. In N. J. Smelser & P. B. Baltes (Eds.), International Encyclopedia of Social and Behavioral Sciences. Oxford, UK: Elsevier Science Limited.

 

  • Hakkarainen, K & et al (2000). Student’s skills and practices of using ICT: Results of a national assessment in Finland. Computers and Education, 34, 103-117.

 

  • Hamzah, A.Ismail, and. Embi, M.A. (2009). The Impact of Technology Change in Malaysian Smart Schools on Islamic Education Teachers and Students. International Journal of Psychological and Behavioral Sciences, 1(3).

 

  • Harrison, C., Cavendish, S., Comber, C., Fisher, T., Harrison, A., Haw, K., et al. (2002). ImpaCT2: The impact of information and communication technologies on pupil learning and attainment. ICT in Schools Research and Evaluation, Series 7. Coventry: BECTA/London: DfES.

 

  • Hepp Pedro, K. & Enrique Hinostroza, S., ERNESTO LAVAL, M., LUCIO REHBEIN, F. (2004). Technology in Schools: Education, ICT and the Knowledge Society.

 

  • Hogenbirk, Pieter et al. (2006). Leraren: Klikt’t Professionaliseren voor een ict-praktijk, Utrecht: Inspectie van het Onderwijs (in Dutch).

 

  • Ilomaki, Liisa. Rantanen, Pirkko. (2007). Intensive use of ICT in school: Developing differences in students’ ICT expertise. Computers and Education, v48 n1 p119-136.

 

  • Jaschik, S. (2010). Educause constituent groups online and face to face discussions on topics of interest. Retrieved from http://www.educause.edu.

 

  • Kirschner, P. A., Wopereis, I. G. J. H., Van den Dool, P. C. (2002). ICT3: Information and communication technologyfor teacher training: Pedagogic benchmarks for teacher education. Utrecht: the Netherlands: Inspectie van het Onderwijs.

 

  • Kozma, R. (2002). Technology, Innovation, and Education Change: A Global Perspective. Eugene, Oregon: ISTS.

 

  • Law, N., Pelgrum, W.J. & Plomp, T. (Eds.). (2008). Pedagogy and ICT use in schools around the world: Findings from the IEA SITES 2006 study.

 

  • Lepper, M. R., Henderlong, J., & Gingras, I. (2000). Turning “play” into “work” and “work” into “play”: ۲۵ years of research on intrinsic versus extrinsic motivation. In C. Sansone & J. M. Harackiewicz (Eds.), Intrinsic and extrinsic motivation: The search for optimal motivation and performance (pp. 257-307): Academic Press.

 

  • Lim, C.P. & Chai, Ching Sing. (2003). an activity-theoretical approach to research of ICT ntegration in Singapore schools: Orienting activites and learner autonomy. Computers & Education Volume 43, Issue 3, Pages 215-236.

 

  • Little, D. (1994). Learner autonomy: theoretical construct and its practical application. Die eueren Sprachen 93 5, PP 430 - 442.
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...