۱-۱۰-۲ مهم‌ترین افتخارات و دستاوردهای شاتل :

    • بالاترین سهم بازار

    • بزرگ­‌ترین مصرف کننده­‌ی پهنای باند در کشور

    • انتخاب به عنوان رتبه اول اپراتور برتر در همه‌ سال‌های ارزیابی توسط وزارت ICT

    • کسب تقدیر سه ستاره تعالی سازمان (EFQM)

    • کسب تقدیر یک ستاره در جایزه ملی کیفیت (ICTINQA)

    • دریافت استاندارد بین‌المللی اعتماد مشتریان از سوی اتحادیه اروپا در سال ١۳۹٢

    • دریافت تندیس و لوح نشان نوآوری در کیفیت خدمات اینترنتی از نهمین اجلاس سران و مدیران ناپک در سال ١۳۹٢

    • دارای گواهی‏‌نامه‏‌ی ISO9001:2008 از IMQ ایتالیا

    • دارای گواهی‌نامه‌ی ISO14001:2004 از IMQ ایتالیا

    • دارای گواهی‌نامه‌ی ISO10002:2004 از IMQ ایتالیا

    • دارای گواهی‌نامه‌ی ISO18001:2007 از IMQ ایتالیا

  • انتخاب به عنوان برند محبوب اینترنت پرسرعت کشور و دریافت تندیس زرین جشنواره

۲-۱۰-۲شرکای استراتژیک شرکت شاتل :

این شرکت برای ارائه‌ گسترده خدمات و محصولات خود همکاری نزدیک با شرکای استراتژیک و بین‌المللی دارد. هم‌اینک شرکت شاتل شریک انحصاری شرکت ZyXEL (یکی از مشهورترین تولیدکنندگان تجهیزات اینترنت پرسرعت در جهان) است. افزون براین، به عنوان شریک تجاری شرکت Kaspersky که یکی از چند شرکت برتر ارائه کننده محصولات امنیتی در جهان است، محصولات امنیتی متنوع و متفاوتی ‌بر اساس نیاز کاربران و شرکت‌ها، ارائه می‌دهد.

مهم‌ترین فعالیت‌ها : ۳-۱۰-۲

اصلی‌ترین و مهم‌ترین فعالیت‌های گروه شرکت‌های شاتل، به عنوان بزرگ‌ترین مجموعه‌ فعال در حوزه ارائه خدمات دست‌رسی به اینترنت و راهکارهای ارتباطی اینترنتی درکشور را می‌توان به صورت موارد زیر برشمرد:

    • ارائه‌ خدمات اینترنت پرسرعت +ADSL2 و خدمات تکمیلی آن همچون VPN و …

    • ارائه­‌ی خدمات مکالمه تلفن بین‌المللی (VoIP)

    • ارائه­‌ی خدمات تهیه و نصب تجهیزات شبکه های دست‌رسی و تجمیع برای شرکت‌های مخابراتی و سازمان‌های بزرگ

    • ارائه­‌ی خدمات پهنای باند Broadband به صورت Wireless و DSL

    • ارائه­‌ی راهکارهای خاص برقراری ارتباطات نقطه به نقطه یا شبکه های خصوصی مجازی (VPN) سازمان‌ها

    • ارائه­‌ی خدمات مرکز داده ها و راهکارهای تکمیلی آن

    • ارائه‌­ی راهکارهای امنیتی اینترنتی (Kaspersky internet security 2014)

  • ارائه­‌ی خدمات پشتیبانی فنی از کلیه خدمات برقراری ارتباط با شبکه های محلی و جهانی

۲-۱۱ پیشینه تحقیق :

۲-۱۱-۱ اهم پژوهش های انجام شده در داخل کشور :

پژوهشی نشان داد،تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی یکی از کارآمدترین عوامل مؤثر بر تصویر ذهنی برند و قصد خرید برندها در بازارهای مصرف کننده است(جلیوند و صمیعی ، ۱۳۹۱)

گراوند ( ۱۳۸۹) در پایان نامه کارشناسی ارشد خود با عنوان «تاثیر آمیخته بازاریابی بر خرید و میزان رضایت مندی مشتری » به بررسی و تعیین رابطه میان کیفیت ، قیمت ، تبلیغات و نحوه توزیع محصولات شرکت های تعاونی تولیدی شهرستان کوهدشت با قصد خرید مشتریان و تعیین رضایت مندی آن ها پرداخته است

    1. Fandos & Flavian ↑

    1. Brakus& Schmitt& Zarantonello ↑

    1. Borghini ↑

    1. Aggarwal ↑

    1. Huang & Kandampully ↑

    1. Keller ↑

    1. Kotler ↑

    1. Aaker ↑

    1. Richard Koch ↑

    1. Farquhar ↑

    1. Malonis ↑

    1. Haig ↑

    1. Brand amnesia ↑

    1. Brand ego ↑

    1. Brand megalomania ↑

    1. Brand deception ↑

    1. Brand fatigue ↑

    1. Brand paranoia ↑

    1. Brand paradigm ↑

    1. Thomas Kuhn ↑

    1. positivistic ↑

    1. Constructivist ↑

    1. Interpretive ↑

    1. Hanby ↑

    1. ۴Ps (Product, Price , Place , Promotion ) ↑

    1. Functionalistic ↑

    1. Humanistic ↑

    1. Individualistic ↑

    1. Keller ↑

    1. Customer – based brand equity ↑

    1. Cognitive construal ↑

    1. Information – processing theory of consumer choice ↑

    1. Holt ↑

    1. Brand associations ↑

    1. Existentialism ↑

    1. Phenomenological ↑

    1. Autonomous ↑

    1. Brand icons ↑

    1. Anti – branding movements ↑

    1. Internet – based brand communities ↑

    1. Anthropological ↑

    1. Fukuyama ↑

    1. Chaudhuri & Holbrook ↑

    1. DeRuyter& Moorman & Lemmink ↑

    1. Woodward ↑

    1. De Chernatony ↑

    1. . Atilgan & Aksoy & Akinci ↑

    1. Yasin ↑

    1. Buil & Chernatony & Eva ↑

    1. Rundle & Bennett ↑

    1. Zeithaml ↑

    1. Romaniuk & Nenycz-Thiel ↑

    1. Graham ↑

    1. Thomas& Talai &Andrew ↑

    1. Ratchford & Talukdar & Lee ↑

    1. Bickart & Schindler ↑

    1. Demographic Data Base ↑

    1. Brand knowledge ↑

    1. Brand awareness ↑

    1. Brand recall ↑

    1. Brand recognition ↑

    1. Retrieve ↑

    1. Park & Lee & Han ↑

    1. Attributes ↑

    1. Benefits ↑

    1. Attitudes ↑

    1. Product – related attributes ↑

    1. Non – product – related attributes ↑

    1. Idiosyncratic evaluations ↑

    1. Functional ↑

    1. Experiential ↑

    1. Symbolic ↑

    1. Favourability ↑

    1. Strength ↑

    1. Uniqueness ↑

    1. Delgado &Munuera ↑

    1. Mitchell &Olson ↑

    1. Fransen ↑

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...