موریس[۶۶] (۱۹۹۶)
بررسی رابطه توانمندسازی و آموزش های ضمن خدمت کارکنان
کارکنانی که در آموزش ضمن خدمت شرکت نکرده اند کمتر از کسانی که در این دوره شرکت کرده اند توانمند شده اند
طبرسا وآهنگر (۱۳۸۷)
بررسی محتوا، ماهیت، روش ها و کارکردهای توانمندسازی کارکنان
داشتن نیروی انسانی توانا و کارآمد که بنیاد ثروت ملی و دارایی های حیاتی سازمان به حساب می آیند، منافع بسیاری برای سازمان ها ،شرکت ها و بنگاه های اقتصادی به دنبال خواهد داشت
( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
سیدعامری و همکاران (۱۳۸۸)
وضعیت شاخصهای توانمندسازی و ارتباط آن با عوامل فردی
سطح روحیه مربیان بیشترین و رشد ارتباطات کمترین تاثیر را در شاخص کل توانمندسازی دارد.
گرجی (۱۳۸۹)
ارزیابی تاثیر توانمندسازی بر عملکرد کارکنان
اجرای توانمند سازی در شرکت مخابرات استان گلستان با اطمینان ۹۹ درصد توانسته بر عملکرد کارکنان تاثیر بگذارد
کفاشی و حاتمی نژاد (۱۳۸۸)
بررسی و تبیین عوامل موثر بر توانمندسازی کارکنان
سه حیطه تفویض اختیار و جلب مشارکت کارکنان در امور سازمانی، بازخورد مناسب عملکرد به کارکنان، ارتقای سطح کمی و کیفی آموزش مهارتهای تخصصی به کارکنان و جلب مشارکت همگانی کارکنان در اطلاعات سازمانی، به ترتیب دارای بیشترین اولویت در توانمندسازی کارکنان مورد بررسی تشخیص داده شد
ایران زاده و بابایی هروی (۱۳۸۹)
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر در توانمندسازی به روش TOPSIS
آموزش، بکارگیری سیستم مشارکت، وجود انگیزه در پرسنل، تفویض اختیار، پاداش مبتنی بر عملکرد، کار تیمی، غنی سازی شغلی و حس مسئولیت پذیری جهت توانمندسازی کارکنان در اولویت قرار دارند
صباغیان وآراسته (۱۳۹۱)
بررسی میزان تاثیر آموزش کارکنان بر توانمندسازی منابع انسانی
بین تعداد دوره های گذرانده در کلاس های آموزش ضمن خدمت و توانمندسازی کارکنان رابطه وجود دارد
موغلی و همکاران (۱۳۸۸)
ارتباط بین توانمندسازی و تعهد سازمانی کارکنان شهر تهران
بین توانمندسازی و تعهد سازمانی و فرضیات فرعی مربوط به آن به غیر از احساس موثر بودن و احساس داشتن اعتماد ارتباطی وجود ندارد
۲-۴- مدل مفهومی تحقیق:
با بررسی پیشینه نظری مشخص شد که آموزش های ضمن خدمت باعث توانمندسازی کارکنان می گردند. اما نقش آموزشهای ضمن خدمت در توانمندسازی تحت تاثیر ویژگیهای فردی کارکنان بوده و براساس ویژگیهای فردی تاثیر آموزشهای ضمن خدمت متفاوت می باشد. و نیز آموزشهای ضمن خدمت در ابعاد متفاوتی بر توانمندسازی کارکنان تاثیر می گذارد این ابعاد عبارتند از: بعد خلاقیت و نوآوری، بعد روحیه تعاون و همکاری، نظم و انضباط، قدرت تصمیم گیری، بعد رضایت شغلی و بعد مهارت که رابطه این ابعاد و متغیرهای تحقیق را در زیر مشاهده می کنید.
شکل ۲-۳- مدل مفهومی تحقیق
فصل سوم:
روش شناسی تحقیق
۳-۱- مقدمه :
محقق می بایست پس ازتعلیم و تنظیم موضوع پژوهش ،در فکر انتخاب روش تحقیق خود باشد .منظور از انتخاب روش انجام پژوهش آن است که مشخص نماییم چه نوع روش تحقیقی برای بررسی موضوع مورد نظر ما مناسب است انتخاب روش انجام شده تا حدود زیادی بستگی به اهداف و ماهیت موضوع مورد بررسی و امکانات اجرایی و فرضیه ها دارد .به بیان دیگر هدف از انتخاب این روش تحقیق آن است که محقق مشخص نماید که چه شیوه ای اتخاذ نماید تا او را هرچه دقیق تر و سریعتر و ارزانتر در دستیابی به پاسخ ، یا پاسخهایی برای پرسش یا پرسشهای پژوهش مورد نظر کمک کند .(نادری و نراقی ، ۱۳۷۲).
آخرین نظرات